to nie jest prawda, ale miło że tak mówisz

Cokolwiek cię spotka, nie powinno na tobie zrobić żadnego wrażenia. Przecież to tylko kwestia narracji, którą stworzysz na potrzebę danego wydarzenia lub ciągu wydarzeń. Układanka jest w twoich rękach. Nie unoś się honorem, nie zazdrość, bo nie ma czego. Dyscyplinuj się. Ciesz się słońcem, uprawiaj miłość fizyczną i psychiczną, ale grunt, żeby nie zdominowało Cię to całkowicie, to niebezpieczne i szalenie nie praktyczne. Pamiętaj - stoicyzm - jedyna filozofia od ponad 20. wieków.

Tata Maleny zaproponował mi wyprodukowanie swojego nowego spektaklu, bardzo mnie to cieszy. Nowy rodzaj zawodowej przyjemności.
Rzadko otrzymuje propozycje pracy, a przecież jestem potencjalnym pracownikiem miesiąca w każdej korporacji. Służalczość, kreatywność, wazeliniarstwo, suche poczucie humoru, brak dzieci  to główne cechy mojego charakteru; w niektórych kręgach jestem nawet określana jako: niebrzydka,  więc naprawdę dziwię się dotychczasowej opieszałości pracodawców.

Rok temu Sean Penn prasował kanapkę żelazkiem, walcząc przeciwko handlu kobietami. Chyba skuteczniejszy byłby bojkot urlopów w Tajlandii. Ja już je, popijając kawę ze Starbucksa, zbojkotowałam.

Aforyzmowatość powróciła:

Usta Megan Fox na ekranie komputera są tak samo materialne, jak kawa trzymana w ręku.

Komentarze